Кошик замовлень

Гарантія

Гарантія

Безкоштовне обслуговування надається протягом гарантійного терміну експлуатації виробу при дотриманні умов транспортування, експлуатації і рекомендацій по догляду за виробом.

Гарантійний термін експлуатації виробу 12 місяців в залежності від сервісної політики виробника і обчислюється з дня продажу. Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на нашому сайті.

Підставою для гарантійного обслуговування є товарний чек (гарантійний талон) містить дату продажу або датою випуску вироби. Товарний чек (гарантійний талон) передається покупцеві і зберігається протягом гарантійного терміну експлуатації.


Умови гарантії

Безкоштовний гарантійний ремонт поширюється на дефекти виробу, що виникли з вини заводу-виготовлювача.


Безкоштовний гарантійний ремонт не проводиться:

  • в разі порушення правил експлуатації виробів і правил догляду за виробами, зазначених в гарантійному талоні;
  • при відсутності заповненого гарантійного талона або документів, що підтверджують факт покупки вироби у продавця;
  • якщо виріб має сліди стороннього втручання або ремонту без акту обстеження, складеного фахівцем компанії;
  • при виявленні несанкціонованих змін в конструкції вироби;
  • в разі, коли виріб було пошкоджено в результаті стихійного лиха;
  • при навмисному пошкодженні, неправильної експлуатації, пошкодження тваринами, пошкодження високою температурою (наприклад: праска) і вогнем, перевищення допустимих навантажень;
  • при розбуханні деталей під впливом води або інших рідин;
  • на монтовані деталі, які мають механічні пошкодження;
  • на виріб з конструктивними змінами, які не були передбачені її виробником;
  • якщо збірка, монтаж, підключення або ремонт виробу здійснювалися представниками продавця, в результаті чого товар отримав механічні пошкодження.

Щоб уникнути нещасних випадків не допускається експлуатувати виріб не у відповідності з його функціональним призначенням. Характер дефекту встановлює фахівець підприємства, який становить при огляді вироби акт обстеження і знайомить з ним покупця.


Порядок пред'явлення претензій

Безкоштовне і платне сервісне обслуговування здійснюється за заявою покупця, поданого до відділу збуту підприємства в письмовій формі (по електронній пошті). Термін ремонту та задоволення вимог покупця відповідає терміну, визначеного угодою сторін. У разі виявлення в товарі дефектів або поломок, що мають виробничий характер, продавець зобов'язується усунути їх в строк не більше 4-х тижнів з часу надходження скарги від покупця (в письмовій формі (по електронній пошті)). Ремонт проводиться на дому або на підприємстві, в залежності від характеру дефекту.


Повернення товару

При наявності претензій до зовнішнього вигляду, комплектності товару, кольором, або з яких-небудь інших причин Ви можете відмовитися від нього виключно в момент покупки. В цьому випадку ви оплачуєте вартість доставки товару до вас. Тобто товар не був у споживанні, збережено його товарний вид, споживчі властивості, пломби, фабричні ярлики, чи немає пошкоджень упаковка.

Покупець має право протягом 14 чотирнадцяти днів, не рахуючи дня покупки, обміняти на аналогічний або повернути придбаний товар, якщо не пошкоджена упаковка, фабричні ярлики, він не використовувався, не був у збірці (монтажі), збережено його товарний вид, споживчі властивості, є товарний чек, виданий покупцю разом з товаром.

Розрахунок з покупцем проводиться виходячи з вартості товару на момент його покупки. У разі неможливості повернути гроші в день повернення товару - гроші повертаються за домовленістю сторін, але не пізніше чотирнадцяти днів.


Вам буде відмовлено в заміні товару на новий (поверненні грошей) якщо:

  • з моменту покупки товару, що підлягає обміну або поверненню, пройшло більше 14 днів;
  • підлягає поверненню товар не є новим, тобто був в збірці (монтажі), пошкоджена оригінальна упаковка, фабричні ярлики;

Дані умови складені відповідно до чинного законодавства України і не обмежують законних прав Покупця.